torstai 12. maaliskuuta 2015

Kevättä ilmassa

Moi. Tänään tulee multa postaus tosi pitkään aikaan tähän blogiin:) Eli siis jos olet uusi lukija etkä tiedä kuka olen, olen Maria, ja me Krisun kanssa perustettiin tää blogi pari vuotta sitten, mutta sitten suurinpiirtein vuoden päästä mä tein oman blogin, ja Krisu jatkoi tätä blogia. No, mulla sitten tuli joku kohtaus jolloin poistin blogin vaan sen takia, etten stressaisi liikaa. Nyt alkusyksystä tein uuden blogin, johon pääset tästä. Eli siinä blogissa kirjoittelen pääasiassa kaikesta lifestyle aiheisesta, ja pidän sen ykkösblogina. Eli jos mun kuulumiset kiinnostaa käykää katsomassa, ja liittykää lukijaksi:) Tää blogi on meidän yhteinen, mutta koska Krisu on hevosten kanssa jokapäivä, uskon että tää on enemmän Krisun blogi kun mun. Joten siksi ajattelin pitää sen toisenkin. Kommentoi jos on kysyttävää, mulla on tosiaan vähän epäselvät selitykset:'D

No mutta nyt asiaan. Mä uskon että suurimmalla osalla teistä on kevätfiilis päällä, ja niin on mullakin. Postailin tosieen blogiin pari asiaa jotka tuo mulle kevätfiilikset. Mä ajattelin kuitenkin tänne sepustella kaikkea tällästä keväthöpinää jos sopii? No kuitenkin, meilläpäin ei oo oikeestaan enää yhtään lunta, ja se tietty harmittaa koska oon himolaskettelija, mutta nyt on tullu nää ihanat auringonpaisteet, ja kouluviikotkin menee paljon nopeemmin, kun tosta valosta saa energiaa. Pitää nyt olla vaan maltillinen, vaikka tuntuis että olis kuinka lämmin, niin mulla tohtii yleensä unohtua toi lämpimästi pukeutuminen, ja sitten tulee kipeeks, niin pitäis vähän jarrutella. Mut tuntuu siltä että haluais vaan laittaa bikinit päälle ja hankkia väriä pintaan:) No nyt kuitenkin saa ihania kuvia, kun tämä valaistuskin on tosi hyvä, ja mullahan on nyt tuollainen ihana uusi kamera niin mikäs sen parempaa?:D Kohta on pääsiäinen mikä meinaa noita narsisseja ja rairuohoja, jotka on muutten tosi hienoja kun suihkuttaa vähän suihkepullosta vettä niihin ja laittaa aurinkoon, hakee hyvän paikan, niin ai että tulee taiteellista settiä:) No mutta tässä olis tää postaus, nauttikaa tästä valosta, jos haluat niin jaa, kommentoi ja liity lukijaksi jos et ole vielä:)




♥Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti